1. Fakülte Kurullarına ve Fakülte Yönetim Kurullarına başkanlık etmek ve bu kurullarda alınan kararların uygulanmasını denetlemek,
2. Fakültenin misyon ve vizyonunun gerçekleştirilmesini sağlamak,
3. Fakülte birimleri arasında koordineli çalışmayı sağlamak,
4. Harcama Yetkilisi görevini yürütmek,
5. Fakülte ödenek ihtiyaçlarını Rektörlüğe bildirmek, Fakülte Yönetim Kurulu onayını da alarak fakülte bütçesini Rektörlüğe sunmak,
6. Fakültenin akademik ve idari kadro ihtiyaçlarını Rektörlüğe bildirmek,
7. Fakülte birimleri ve her düzeydeki akademik ve idari personeli üzerinde genel gözetim ve denetim görevini sürdürmek, disiplini sağlamak,
8. Fakültenin diğer birimler, kuruluşlar ve üst yönetim ile ilişkilerini düzenlemek, temsil görevini yerine getirmek,
9. Fakültenin ve bağlı birimlerinin öğretim kapasitesinin tam ve sürdürülebilir bir şekilde kullanılması ve geliştirilmesi.
10. Eğitim-öğretim, bilimsel araştırma ve yayın faaliyetlerinin düzenli bir şekilde yürütülmesini sağlamak,
11. Çalışma ortamında iş sağlığı ve güvenliği ile ilgili hususların uygulanması konusunda gerekli hassasiyeti göstermek, etik çalışma iklimi ve çalışma barışına dikkat etmek. Göreviyle ilgili evrak, eşya, araç ve gereçleri korumak ve saklamak,
12. Kanun ve yönetmeliklerle kendisine verilen diğer görevleri yapmak.
1. Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışmaların ve süreçlerin yönetimi.
2. Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışmaların ve süreçlerin yönetimi.
3. Basın ve Halkla İlişkiler Koordinatörlüğü ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışmaların ve süreçlerin yönetimi.
4. Fakülte Kurulu ve Fakülte Yönetim Kurulu işlerinin koordinasyonunu ve süreç yönetimini gerçekleştirmek.
5. Dekana, görevi başında olmadığı zamanlarda vekalet etmek.
6. Akademik Genel Kurul sunularında görev ve sorumluluk alanlarıyla ilgili verilerin hazırlanması sürecini yönetmek.
7. Dış İlişkiler Ofisi ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışmaların ve süreçlerin yönetimi.
8. Erasmus, Farabi ve Mevlana programlarından yararlanmak isteyen öğrencilere yardımcı olmak, bölümlerle koordinasyonu sağlamak.
9. Faaliyet raporları ve mali raporlarda verilerin hazırlanması sürecini yönetmek.
10. Yatay geçiş, dikey geçiş, çift ana dal, yan dal, yabancı uyruklu öğrenci kabulü ile ilgili her türlü çalışmaları ve takibini yapmak, programların düzenlenmesini sağlamak.
11. Kariyer Gelişimi Uygulama ve Araştırma Merkezi ile yürütülen iş ve işlemleri, yapılan yazışmaları ve süreçleri yönetmek.
12. İşletmelerde Mesleki Eğitim Programı ile ilgili süreçlerin takip ve koordinasyonunu sağlamak.
13. Burs ve staj ile ilgili iş ve işlemleri yönetmek.
14. Değerlendirme ve kalite geliştirme çalışmalarının yıllık raporlarını hazırlamak ve Dekanlığa sunmak.
15. Bölümler tarafından yapılan ders görevlendirmelerinin denetimini yapmak.
16. Bölüm Başkanlıklarınca çözüme kavuşturulamayan öğrenci sorunlarını Dekan adına dinlemek ve Öğrenci İşleri Sorumlusuyla çözüme kavuşturmak.
17. Fakülte ile bağlantılı Gezi, Teknik Gezi gibi etkinliklerle ilgili süreçleri yürütmek.
18. Topluma katkı faaliyetlerini yürütmek.
19. İlgili kanun ve yönetmeliklerle verilen görevleri yapmak.
1. Personel Daire Başkanlığı ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışmaların ve süreçlerin yönetimi.
2. Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışmaların ve süreçlerin yönetimi.
3. İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışmaların ve süreçlerin yönetimi.
4. Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışmaların ve süreçlerin yönetimi.
5. Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışmaların ve süreçlerin yönetimi.
6. Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışmaların ve süreçlerin yönetimi.
7. Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışmaların ve süreçlerin yönetimi.
8. Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü ile yürütülen iş ve işlemler, proje ve danışmanlık işlerine dair süreçlerin yönetimi.
9. Görev alanına giren konularda komisyonlar kurmak, komisyon çalışmalarının takibini yapmak ve süresi içinde sonuçlandırılmalarını sağlamak.
10. Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışmaların ve süreçlerin yönetimi.
11. Üniversite Sanayi İşbirliği Geliştirme Uygulama ve Araştırma Merkezi ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışmaların ve süreçlerin yönetimi.
12. Fakülte Kurulu ve Fakülte Yönetim Kurulu işlerinin koordinasyonunu ve süreç yönetimini gerçekleştirmek.
13. Dekana, görevi başında olmadığı zamanlarda vekalet etmek.
14. Akademik Genel Kurul sunularında görev ve sorumluluk alanlarıyla ilgili verilerin hazırlanması sürecini yönetmek.
15. Faaliyet raporlarında verilerin hazırlanması sürecini yönetmek.
16. İlgili kanun ve yönetmeliklerle verilen görevleri yapmak.
1. Fakültede görev yapan idari personelin yönetim, denetim ve gözetim görevini yerine getirmek,
2. Fakültede işleyişin aksamaması için her türlü ihtiyacı zamanında tespit etmek, sağlanması için gerekli tedbiri almak,
3. Fakültenin güvenliğinin sağlanması için gerekli tedbirleri almak, bu tedbirlerin uygulanmasını izlemek,
4. İdari birimlerden çıkan her türlü yazışma ve diğer evrakı kontrol etmek, idari işlerin gerektiği gibi yapılmasını sağlamak,
5. Fakültede kullanılan her türlü tesis ve cihaz ve eşyanın bakım ve onarım işlerinin zamanında yapılmasını sağlamak,
6. Fakülte binalarının tadilat ve onarımlarının zamanında yapılmasını sağlamak,
7. Çalışma odaları ve dersliklerle ilgili ihtiyaçların belirlenmesi, hazırlıkların gözden geçirilmesi ve çalışmaların denetlenmesini sağlamak
8. Fakülte Yönetim Kurulu ve Fakülte Kurulunda raportörlük görevini yürütmek,
9. Fakülte “Gerçekleştirme Görevlisi” olarak mali işlerin takibini ( ek ders ve ders yükü, döner sermaye ve maaş vb ) yapmak.
10. Fakülteye alınacak ya da diğer birimlerde yaptırılacak araç, gereç ve malzemelerle ilgili olarak birim amirleri ile görüşmelerde bulunmak, onların görüş ve önerilerini almak.
11. Evrak Kayıt Kontrol ve Takibi, Dosyalama, Arşiv, İstatistik ve Veri Tabanı çalışmalarının sağlıklı bir şekilde yürütülmesini sağlamak.
12. Fakültede açılacak kitap sergileri, stantlar ile asılmak istenen afiş ve benzeri talepleri incelemek, denetlemek.
13. Yıllık akademik Faaliyet Raporlarının, stratejik planların, uyum eylem planları ve denetim raporlarının hazırlanması ve denetiminin yapılmasını sağlamak.
14. Çalışma ortamında iş sağlığı ve güvenliği ile ilgili hususların uygulanması konusunda gerekli uyarıları yapmak. İlgili hususların uygulanması konusunda gerekli hassasiyeti göstermek, etik çalışma iklimi ve çalışma barışına dikkat etmek. Göreviyle ilgili evrak, eşya, araç ve gereçleri korumak ve saklamak.
15. İlgili kanun ve yönetmeliklerle verilen görevleri yapmak.
1. Fakülte Dekanının telefon ve randevularını düzenler.
2. “Fakülte Kurulu” ve “Fakülte Yönetim Kurulu” ile ilgili gündemi ve kararları yazarak karar defterlerinin tanzimini yapar ve Bilgi Yönetim sistemine girişlerini yapar.
3. Mesai saatlerine uyarak, sekreterliğin açık tutulmasını sağlar.
4. Öğretim elemanlarının iletişim bilgilerini güncel tutarak gerektiğinde iletişimlerini sağlar.
5. Şehir içi ve şehir dışı telefon bağlantılarını yapar ve telefon kayıtlarının tutulmasını sağlar.
6. Müdürlük odasında yapılacak her türlü toplantının tarihini ve zamanını ayarlayarak toplantıların düzen içerisinde yapılmasını sağlar.
7. Dekana arz olan yazıların onaylanması sürecini takip eder.
8. Dekanlığa ait Web sitesinin takibini, güncellenmesini, duyuru ve haber etkinliklerinin yayınlanmasını sağlar.
9. Dekanlığa ait e-posta sayfasını gün içerisinde düzenli aralıklarla kontrol eder.
10. Dekanlı faaliyetleri için araç tahsisi işlemlerini gerçekleştirir ve gerektiğinde araç talep ve görev formunu doldurarak birim amirlerine bilgi verir.
11. Fakülte Dekanı tarafından verilen tüm yazılı ve sözlü görevleri yerine getirir.
1.Sorumlu olduğu bölümler ve anabilim dalı başkanlıkları ile ilgili yazışmalar yapmak ve gereği için yazılan yazıların takibini yapmak.
2. Gelen yazıların Bölüm Başkanlığına iletilmesi ve Dekanlık tarafından Bölümlere gereği için ve kendisine bilgi için yazılan yazıların takibini yapmak.
3. Bölüm Kurulu/ ABD Kurulu Kararlarının ve üst yazıların Bölüm Başkanı gözetiminde yazılması
4. Evrakların ilgili kişi veya birime teslim edilmesi
5. Öğrenci dilekçelerini (mazeret, itirazlar, talep, yaz okulu, intibak vb.) alarak gerekli yazışmaları yapmak.
6. Ders ve Sınav Programlarının hazırlanmasında ve işleyişinde bölüm başkanına yardım etmek.
7. Bölüm ve Anabilim Dalı ile ilgili gelen evrakları EBYS’ ye yüklemek ve gereğini yapmak.
8. Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı ve öğrencilerle ilgili disiplin işlemleri ile ilgili tüm yazışmaları yapmak.
9. Ortak Dersler Bölüm Başkanlığı, Yabancı Diller Yüksekokulu Müdürlüğü ve Daire Başkanlıkları ile ilgili yazışmaları yapmak.
10. EBYS’ye gelen harici evrak yüklemek ve kurum dışı yazılacak yazıların (belge ve bilgi talepleri) gereğini yapmak.
11. Fakülte ve bölümlerden gelen teknik geziler kapsamında şehir dışı araç taleplerini, EBYS’de Araç Talep ve Görev Formu düzenleyerek İdari Mali İşler Daire Başkanlığına göndermek.
12. İşletmede Mesleki Eğitim Programı Koordinatörlüğü (İMEP) ve Engelli Öğrenci Birimi Koordinatörlüğü ile ilgili yazışmaları yapmak.
13. Yazıları genelge ve talimatlar uyarınca doğru ve düzgün olarak yazmak ve bekletmeden ilgililere dağıtımını sağlamak.
14. Hizmet alanına ait tüm yazılı belgelerin tasnifi, dosyalanması, yıl sonu itibariyle arşiv oluşturulması ve 5 (beş) yılın sonunda birim arşivine teslimi işlemlerini yapmak.
15. Dekanlık tarafından verilen veya verilecek tüm yazılı ve sözlü görevleri yerine getirmek.
1. Taşınır Kayıt Yetkilisi (KBS) olarak gereken iş ve işlemleri yapar.
2. Depodaki malzemelerin giriş, çıkış ve kontrol işlemlerini yapar.
3. Taşınır İşlem Fişi keser.
4. Yılsonu taşınır işlemlerini eksiksiz yerine getirir.
5. Ambar kaydı tutar.
6. Tüm dersliklerdeki taşınırlarının takibini sağlar ve düzenli olarak kontrol eder.
7. Fakültemize ait tüm sınıfların ders haricinde kilitli olmasını sağlar.
8. Strateji Daire Başkanlığına 3 ayda bir “Tüketim Malzemeleri Çıkış Raporu” gönderir.
9. Taşınır istek yetkilisinin talep ettiği malzemeleri karşılar.
10. Satın almanın tüm işlemlerini (doğrudan temin vb.) usulüne uygun bir şekilde yapar.
11. Fakültemizin ve akademik idari personelin kullanımında olan tüm demirbaş grubunun zimmet işlemlerinin takibini yapar.
12. Personelin/hizmetlinin malzeme taleplerini, amirin onayı ile ambar mevcudu oranında karşılamak, biten ya da bitmekte olan malzemenin satın alınması için ön çalışmada bulunmak.
13.Fakültemizdeki tadilat-tamirat çalışmaları ile ilgili Yapı İşleri Daire Başkanlığına iş-talep sistemi üzerinden istek oluşturur.
14. Bilişim envanter sistemi üzerindeki bilgileri güncel tutar, kontrollerini düzenli olarak yapar, varsa eksiklikleri giderir
16. Mal ve Hizmet Talebini EBYS üzerinden yapmak ve takibini sağlamak
17. Kullanımda bulunan dayanıklı taşınırları bulundukları yerde kontrol etmek, sayımlarını yapmak ve yaptırmak.
18. Fakültemiz tarafından verilen tüm yazılı ve sözlü görevleri yerine getirir.
1. Fakültemize gelen ve giden evrakları EBYS üzerinden kaydederek, birim amirine sevk edilmesini sağlar.
2. Yurt içi ve yurt dışı yolluklu - yevmiyeli veya yolluksuz - yevmiyesiz görevlendirilme yazışmalarını yapar.
3. Yurt içi ve yurt dışı görevlendirmeleri Personel Bilgi Sistemine (PBS) girer
4. Personel ile ilgili genel yazışmaları düzenli olarak takip eder ve ilgili yazışmaları yapar
5. Personel ile ilgili disiplin işlemlerine ait yazışmaları yapar.
6. Akademik ve idari personelin izin ve raporlarının (yıllık izin, mazeret izni, analık izni, babalık izni ve sağlık raporu) takibini yapıp özlük dosyalarında bulundurur. Görev yeri belgesi düzenler.
7. 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunun 13/b-4 ve 40/a maddelerine göre görevlendirilmelerin takibini yapar ve yazışmalarını gerçekleştirir.
8. Üniversitemizde ilgili daire başkanlıkları ile ilgili evrakları takip eder ve ilgili yazışmaları yapar
9. Akademik ve idari personelin aile yardım durumu ve mal bildirim formlarını kişisel verilerin gizliliği ilkesine bağlı kalarak ilgili başkanlığa gönderir.
10. Öğretim görevlileri alım işlemleri sürecini yürütür ve yazışmalarını yapar.
11. Fakültemize yeni alınan öğretim elemanlarına ait gerekli formları (mal bildirim formu, aile durum ve yardım formu, etik sözleşme formu, kişisel beyan formu vb.) ilgili kişilerden talep eder, tanzim eder, ilgili birimlere sevk eder ve özlük dosyaları için kayıt altına alır.
12. Akademik ve idari personele ait terfi-kademe ve derece ilerlemesini ilgili kişilere duyurusunu yaparak özlük dosyaları için kayıt altına alır.
13. Eğitim-Öğretim süresi içerisinde mazeret izni ya da sağlık raporu alan akademik personelden giremedikleri dersler için ders telâfi formu alır, ilgili formun yönetim kurulu onayı sürecini takip eder.
14. Eğitim-Öğretim süresi içerisinde mazeret izni ya da sağlık raporu alan akademik personelin giremedikleri dersler için görevlendirilen öğretim görevlisinin iş ve işlemlerinin kaydını tutar ve bu konuda tahakkuk işlerinden sorumlu personeli bilgilendirir.
15. Kanun, kanun hükmünde kararname, yönetmelik, yönerge, tüzük, genelge vb. takibini yapar.
16. Öğrenci ile ilgili disiplin işlemlerine ait yazışmaları yapar.
17. Kısmi zamanlı olarak çalışan öğrencilerin günlük iş takibini yapar ve her ayın sonunda ilgili puantajı SKS Daire Başkanlığına resmi yazıyla bildirir.
18. Gerektiğinde personel - öğrenci iş ve işlemleri için kurum içindeki diğer birimlerle iletişim kurar.
19. Fakültemiz tarafından verilen tüm yazılı ve sözlü görevleri yerine getirir.
20. Yabancı uyruklu sözleşmeli öğretim görevlisi alım sürecini takip eder ve gerekli her türlü yazışmaları yapar.
21. Yabancı uyruklu sözleşmeli öğretim görevlilerinin çalışmaya başladıktan sonraki resmi yazışmalarını yapar; adaptasyon sürecinde rehberlik eder ve sağlık, izin, rapor vb. işlerin takibini yapar.
22. Eğitim-Öğretim süresi içerisinde Mazeret İzni ya da Sağlık Raporu alan yabancı uyruklu sözleşmeli öğretim görevlilerinden giremedikleri dersler için Telâfi Formu alır.
23. Yabancı uyruklu sözleşmeli öğretim görevlilerinin sözleşme uzatma süreciyle ilgili yazışmaları takip eder.
24. Yabancı uyruklu sözleşmeli öğretim görevlilerinin işten ayrılma süreciyle ilgili yazışmaları takip eder.
1. Mali işler ile ilgili birim içi ve dışı yazışmaları yapar.
2. İdari ve akademik personelin maaşlarının tanzimini ve SGK işlemlerini yapar.
3. Yabancı uyruklu sözleşmeli öğretim görevlilerinin maaşlarının tanzimini ve SGK işlemlerini yapar.
4. Bütçe ve Mali Kontrol Genel Müdürlüğünce yayınlanan genelgelerin takibini yapar.
5. Ek ödenek, ödenek aktarımı, revize ile ilgili yazışmalarını yapar.
6. Yurt içi ve yurt dışı yolluklu - yevmiyeli veya yolluksuz - yevmiyesiz görevlendirilme ile ilgili ödemeleri yapar.
7. Döner Sermaye kapsamında Fakültemiz öğretim elemanları tarafından gerçekleştirilen iş ve işlemlerin takibini yaparak, gelen ücretlerin belirlenen öğretim elemanları arasında dağılımını yapar, ilgili birimlerle gerekli yazışmaları gerçekleştirir.
8. Maaş tanzimi yaparken akademik ve idari personele ait terfi-kademe, sigorta girişleri, göreve başlama-görevden ayrılma işlemleri ve derece ilerlemesi gibi hususları Kamu Personel Harcamaları Yönetim Sistemine işleyerek ödemeleri gerçekleştirir.
9. Fakültemiz akademik ve idari personelin katılım sağladığı kongre, sempozyum, konferans, seminer ve eğitim faaliyetleri ile ilgili belgeleri temin ederek ödeme işlemlerini gerçekleştirir.
10. Ek ders ücret ödemeleri yapılırken akademik personelin eğitim-öğretim süresi içerisinde mazeret izni, sağlık raporu ya da yurt içi-yurt dışı görevleri olması halinde telafi formu ve ek ders ödemelerine etki edecek diğer hususları dikkate alarak ödemelerini gerçekleştirir.
11. Maaş tanzimi yaparken yabancı uyruklu akademik personelin ve idari personelin sağlık raporu almaları halinde maaş ödemelerine etki edecek hususları dikkate alarak ödemelerini gerçekleştirir.
12. Kanun, kanun hükmünde kararname, yönetmelik, yönerge, tüzük, genelge vb. takibini yapar.
13. Hizmet alanına ait tüm yazılı belgelerin tasnifi, dosyalanması, yıl sonu itibarıyla arşiv oluşturulması ve gerektiğinde birim arşiv sorumlusuna teslim edilmesi işlemlerini gerçekleştirir.
14. Fakülte bütçesi hazırlık çalışmaları yapar.
15. İç kontrol iş ve işlemlerini takip eder. Üniversitemize ait Kamu İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı Takvimi’ni dikkate alarak Yüksekokulumuzun iç kontrol standartlarına uyum iş ve işlemlerini takip eder, bilgilerin güncel tutulmasını sağlamak, hazırlanan belge ve bilgileri ilgili birimlere gönderir.
16. Fakültemizin “Kurumsal Mali Durum ve Beklentiler Raporu” hazırlık çalışmalarını gerçekleştirir ve takibini sağlar.
17. Fakültemize ait “Yıllık Birim Faaliyet Raporu” hazırlık çalışmalarını yapar.
18. Fakültemizdeki eğitim-öğretim faaliyetlerinin aksamaması için gerekli çalışmaları yapar, ilgili önlemleri alır, çalışmayan, arızalı ya da eksik olan tüm eğitim-öğretim malzemelerini tespit ederek sorunların kısa zamanda giderilmesini sağlar.
19. Dekanlık tarafından verilen tüm yazılı ve sözlü görevleri yerine getirir.